Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Kötött leves

2019. április 04. - Erika Stelázsija

Kirándulni voltunk, Túristvándiban ebédeltünk, s amikor a kínálatról érdeklődvén megemlítették a kötött levest, azt sem tudtam eszik-e, vagy isszák. Beleszerettem.

1 tojásból, 10 dkg liszttel, csipet sóval, 1 evőkanál olíva olajjal tésztát gyúrtam, fél órát pihentettem, majd kinyújtva megkentem, zsíron megdinsztelt és pirospaprikával megszórt hagymával. Csíkokat vágva, feltekerve, csomót kötve rájuk elvagdostam. Amíg a tészta pihent, egy fél fej apróra vágott vöröshagymát egy kis zsíron megdinszteltem, majd 1 szál sárga és fehérrépát felkarikázva, egy kis maradék kelkáposztát felkockázva, tovább dinszteltem. Sóztam, borsoztam, felengedtem egy kis vízzel, s amikor forrt, beledobáltam a kötött tésztákat. Amikor a tészták feljöttek a leves tetejére, már tálaltam is.

kotott_leves.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1314721643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása