Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Gombás marharagu burgonya hengerekkel

2019. április 22. - Erika Stelázsija

Férfinek és nőnek szánt tálalás

gombas_marharagu1.png

Két nagy evőkanál zsíron megfonnyasztottam két közepes nagyságú vöröshagymát, beletettem 1kg felkockázott marhalábszárat, majd egy óra hosszát pároltam. Összeturmixoltam egy paradicsomot és egy paprikát és a húshoz adtam. Megszórtam borssal, sóval és került bele még 40dkg felaprított, csiperke gomba. Amíg teljesen megpuhult a hús, héjában, jó sós vízben megfőztem a burgonyákat, majd megpucolva hengereket vágtam belőlük és a kész raguval tálaltam. Enoki gombával és árvácskával díszítettem.

gombas_marharagu_burgonya_hengerekkel_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6014725213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása