Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Pralinés lime torta

2019. július 20. - Erika Stelázsija

8 tojás fehérjét csipet sóval, pár csepp citrommal és 8 evőkanál kristály cukorral habosra kevertem, óvatosan belekevertem 2 evőkanál lisztet, 4 evőkanál mandula lisztet ( megpucolt, megpirított és megőrölt mandulát), 6 evőkanál pralinét, (4 evőkanál karamellizált cukorba egy marék mandulát kevertem, amikor kihűlt, megdaráltam). Előmelegített, 180 fokos sütőben, 45 perc alatt megsütöttem.
Krém:
6 db bio limet megmostam, háromnak a héját lereszeltem, majd mindnek kinyomtam a levét. 50 dkg mascarponét, habosra kevertem 20 dkg cukorral , hozzáadtam a limek levét, kevés kivétellel a reszelt héjat és fél dl limoncellót. A habbá vert jó zsíros 6 dl házi tejszínt kemény habbá vertem és óvatosan vegyítettem a mascarponés krémmel.
A kihűlt piskótát kettévágtam, a fele krémet a lapok közé, a többit a tetejére kentem és díszítettem a maradék lime héjával és egy hibiszkusz virággal.

praline.png

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2614946920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása