Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tárkonyos, tejszínes, 5 perces zöldségleves

2020. január 11. - Erika Stelázsija

Még mindig a maradékok felhasználása.
Egy kis fej vöröshagymát, egy sárgarépát, fél zellert lereszeltem és egy szelet paprikával,-paradicsommal, egy kis szárított tárkonnyal, egy kanál zsírral, elkezdtem dinsztelni. Alig 3-4 perc után, dobtam bele egy marék eperlevél tésztát, felengedtem egy liter maradék húslevessel, majd miután felforrt takarékra tettem, hogy a tészta megpuhuljon. Kapott még egy pici borst és 2 dl tejszínt , egy kis friss petrezselyemmel és már tálaltam is.

img_4147.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4715402010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása