Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tavaszi rizses hús, ahogy mi szeretjük

Karantén koszt, maradjunk otthon

2020. május 05. - Erika Stelázsija

Két nagy felkockázott vöröshagymát, két kanál zsírban megdinszteltem, rádobtam egy kiló felkockázott sertés combot, sóztam, borsóztam, nyomtam rá két gerezd fokhagymát, megkevertem, majd magára hagytam. Megmostam egy nagy bögre rizst és kétszer annyi vízzel, kevés sóval feltettem főni, mikor felforrt, egyes fokozatra visszavettem a hőmérsékletet.
Közben megpucoltam a sárga és fehér répát, feldaraboltam és a háromnegyed részben kész húshoz adtam. Amikor már majdnem puha volt a hús, egy-egy kis bögre mirelit zöldborsó és kukorica került bele. Rövid időn belül összekevertem a rizst a ragúval és fejes salátával tálaltam is!

rizs.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr8815655174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása