Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Paella, első próbálkozás

2020. július 05. - Erika Stelázsija

Négy nagy csirkecombot kettévágtam, kapott kevés sót és borst, majd 5-6 evőkanál olíva olajon való pirítás után , kevés húslével meglocsoltam és fedő alatt hagytam puhulni. Amikor a lé elfogyott, kiszedtem és félre tettem, a visszamaradt olajban megfuttattam egy felaprított vörös hagymát, majd két nagy gerezd fokhagymát is ráreszeltem. Egy bögre leöblített rizottó rizst tettem hozzá egy adag sáfránnyal és kevergetve, hagytam kicsit pirulni. Közben kevés vízben felforraltam két rákleves kockát, illetve száraz fehér borban pár perc alatt megfőztem a kagylót, kivettem s szintén félre tettem. Mindkét levet ráöntöttem a rizsre, betettem a már félpuha csirke darabokat és lefedtem. Kb. 20 percig párolódott, ezalatt felkockáztam a piros és sárga kaliforniai paprikát, és kiszedtem a kagylókat a héjból ( a gyerekek miatt ). Végezetül megkapta a paprika kockákat, egy kis bögre mirelit zöldborsót a rákkal együtt, valamint a kagylókat és 15 perc múlva már csak tálalni kellett!

t.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr5415978834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása