Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Szilvalekváros bukta

2019. március 27. - Erika Stelázsija

Szép napot mindenkinek! Tudom, hogy fánk szezon van, de én csak azért is buktát sütöttem, igazi besztercei szilvalekvárral. Mert én egy oroszlán vagyok! 50 dkg lisztet, egy csipet sót, 5 dkg felfuttatott élesztőt, 3 dl tejet, melyben három evőkanál cukrot elkevertem és két tojás sárgáját összekevertem, majd tettem hozzá 8 dkg olvasztott vajat és jó alaposan kidolgoztam, míg el nem vált az edény falától. Egy órát pihentettem, a sütőt bekapcsoltam 220 fokra, s a tésztát kinyújtottam. Egyforma kockákra vágtam, mindegyik közepébe egy nagy adag szilvalekvár került, majd összedolgoztam, olvasztott zsírba mártottam és a sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Még pihent 15 percet és az előmelegített sütőben, hőlégkeveréssel, 25 perc alatt pirosra sütöttem.szilvalekvaros_bukta.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1314718579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása