Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Lusta asszony ebédje, zacskóban sült ebéd

2020. július 09. - Erika Stelázsija

Amikor nagyon gyorsan kell az asztalra tenni valamit, jól jön a sütő zacskó és mosogatni is kevesebbet kell!
Gyorsan megpucoltam pár gerezd fokhagymát, egy kis fej vörös hagymát, és felszeleteltem. Pucoltam még négy óriás új krumplit, ezt negyedeltem, megsóztam és ment a zacskóba, mellé a hagyma és a fokhagyma. A négy darab csirke felső combot, sóztam, borsóztam, kevés majoranna került rá és a krumplira tettem. Bezártam a zacsit, ment a tepsibe, megszúrkáltam és a közben felmelegedett 190 fokos, légkeverésre állított sütőbe toltam 50 percre. Kivágva tálra csúsztattam, megszórtam petrezselyemmel és tálaltam!

img_4514.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9215988050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2020.07.10. 14:27:03

Szerintem ez a cím gáz.

Asszony se vagyok , lusta se vagyok, mégis szoktam sütőzacskót használni. Azért a 21. század lassan harmadik évtizedében már jó lenne, ha ezekről a hagyományos klisékről leszoknánk. Nem akarom bántani a posztolót, mert nyilván egész életében ilyeneket hallott, hogy a jó gazdasszony így meg úgy. Én is ilyeneket hallottam. Ettől függetlenül férfiként, munka mellett bizony kiveszem a részem a főzésből, takarításból stb. A sütőzacskó pedig egy legitim módszer arra, hogy a tradícionális "csőben sütést" reprodukáljuk. Nincs mindenkinek megfelelő méretű, fedeles jénai tálja vagy római tálja. Persze az sem utolsó szempont, hogy kevesebbet kell mosogatni, de a lustaságtól azért távol áll.

masada 2020.07.10. 20:58:14

Lusta asszony verve jó ugyebár...
süti beállítások módosítása