Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Kapros káposzta, csevapcsicsa gombócokkal

2021. április 23. - Erika Stelázsija

Három kanál kacsa zsíron megfuttattam egy kanál lisztet, majd egy nagy csomag aprított kaprot tettem bele. Pici pirítás után felengedtem a vasárnapról maradt húslevessel, és jöhetett a másfél, nagy darabokra vágott új káposzta. Ízesítettem még csomborral, majorannával borssal, sóval. A csevapcsicsát két maradék tojás fehérjével, csipet sóval és kèt kanál zabpehellyel összekevertem, gombócokat formáltam és az addigra már forrásban lévő káposztához adtam.5 db paradicsomot negyedelve, még a tetejére tettem és letakartam. 15-20 perc után már tálaltam is egy kis pirított bacon morzsával.

img-1875.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr5416510102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása