Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Burek Albániából

2020. június 30. - Erika Stelázsija

Legutóbbi albániai nyaralásunk alkalmával, kérésemre, egy albán fiatalember, Ordi elvitt minket egy autentikus, első osztályú albán étterembe, ahol ez volt az előétel. Kizárólag hagyma és paradicsom volt a töltelék, én egy kicsit módosítottam a hűtőben elfekvő krémsajttal és cukkinivel.

b1.jpg

Bolti, 12 lapos réteslapból, 4 darabot kiterítettem, megkentem pici olaj és tejföl keverékével és ezt még kétszer megismételtem. Egy csíkba kentem rá egy kis natúr krémsajtot, erre jött, öt darab, előzőleg nagy kockára vágott és pici olajon megdinsztelt vörös hagyma, kb. fél kg felezett, színes koktél paradicsom, és műsoron kívül, egy felkockázott cukkini. Feltekertem, betekertem, megkentem a maradék tejföllel,ment a sütőbe, amit 190 fokra előmelegítettem. Kb. 25-30 percig sütöttem, majd kis pihentetés után felvágtam. Nem használtam fűszereket, mégis rendkívül finom kiegészítője lett az ebédnek.

b2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6715974018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyongyi70 2020.07.01. 07:08:44

Autentikus albán férjem üzeni, hogy először el kell készíteni lecsó-szerűen a hagymás paradicsomot, azt teszi be bolti réteslapba, megöntözi olíva olajjal és úgy süti meg. (Anyukájától tanulta az elkészítési módot.)
süti beállítások módosítása