Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Izraeli saláta tenger gyümölcseivel

2020. július 16. - Erika Stelázsija

Gondoltam felturbózom egy cseppet az izraeli salátát, (mert, hogy most állandóan azt esszük) egy kevés olíva olajba szeleteltem két gerezd fokhagymát, aprítottam bele kevés kaprot, meglöttyintettem egy kis finom, száraz fehér borral, majd dobtam bele egy marék kagylót és rákot. A kész salira pakoltam, egy tojás, kis kaviár és egy szelet lazaccal kíséretében. De hová lett a saláta......?
Mindegy, egy szelet pirítóssal nagyon finom volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1816008196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása