Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Izraeli saláta, sajttal töltött, baconban sült virslivel

2020. július 08. - Erika Stelázsija

Nem ismertem ezt a salátát, de sokat halottam róla, mára pedig már receptet is kaptam! Nagyon egyszerű, gyors és nagyon finom. Az, hogy diétás az csak ráadás.
Kockára vágtam egy fej lila hagymát, egy közepes kígyó uborkát és három darab paradicsomot. Kapott egy csipet sót, borst, aprított petrezselymet, rácsavartam fél citrom levét és meglocsoltam egy kis olíva olajjal. A virslit oldalt bevágtam, sajtot tettem bele, majd betekertem baconnal és megsütöttem. Jó kiegészítője lett a hideg salátának.

v.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr415988046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása