Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Medvehagymás palacsinta, pirított baconos sajtkrémmel töltve.

2021. április 24. - Erika Stelázsija

Medvehagymát tettem el télire, de egy adag, kb. egy csomagnyi kimaradt. Így adott volt, hogy újabb edényt nem használva, az aprítógépben palacsintát készítsek. Adtam hozzá három tojást, 25 dkg lisztet, 3 dl tejet, 1 dl szóda vizet, csipet sót, 1/2 dl olajat s hagytam kicsit pihenni. Addig megpirítottam 10 dkg nagyon apróra vágott bacont, felét egy tálba szedtem és összekevertem 20 dkg olasz sós friss, -20 dkg sonkás krémsajttal és két kanál tejföllel. A kisütött palacsintákat kentem meg ezzel a sajtkrém keverékkel, tetejét a megmaradt, pirított baconnal díszítettem.

Egy kiló megvehagymához( a szára is megy bele ! ) 10 dkg sót teszek, egy kis olajat és aprítógépben összevágom. Persze több részletben. Üvegekbe pakolom, tetejére még egy kis olaj kerül és megy a polcra. Télen egy kanálka fantasztikus ízt ad egy kis spagettinek és már ehető is. De sok mindenhez jó!

img-1861.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7416510104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása