Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sűlt-főtt marhahús leves, grízgombóccal

2020. július 12. - Erika Stelázsija

Nagyon sok ételt dobunk ki világszerte. Én igyekszem mindent felhasználni, most például a bepácolt ,tegnap megsütött rostélyosról leszedett jó húsos csontot, inakat, hártyákat használtam fel a leveshez. Tepsibe tettem, 2-3 órát sütöttem 150 fokon, majd hagytam kihűlni. Ma reggel kevés hideg vízzel fazékba tettem, egy óráig főztem, majd a szokásos módon, mint a húslevest, bezöldségeltem és lassú fokozaton hagytam, míg a zöldség megpuhult. Kevés levet kiszedtem, kerek grízgombócokat szaggattam bele és a gyöngyöző lében hagytam puhulni. Levessel és a zöldséggel tálaltam. ( a megmaradt húst, a levesben főtt krumplival és kapor mártással tálaltam.)

img_4544.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3815994464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása