Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sajtos rizzsel töltött hagyma, tejszínes, medvehagymás gomba mártással

2021. április 09. - Erika Stelázsija

Forrásban lévő sós, saját ízesítős vízbe tettem fél bögre megmosott basmati rizst és hat fej pucolt, megmosott lila és fehér hagymát. Kevergetve, 10 percig főztem, majd a hagymákat kiszedve, a rizst lezártam és letakartam. A hagymák közepét, 2-3 külsőt hagyva, kiszedtem, felaprítottam és a rizshez adtam. A rizshez kevertem még 4 evőkanál reszelt parmezánt és két kanál reszelt trapistát. Ezzel töltöttem meg a hagymákat, majd még a tetejét is megszórtam reszelt sajttal. Előmelegített 200 fokos sütőben 10-15 percig sütöttem. Amíg sűlt, gomba szeleteket pirítottam, pár szeletet félre tettem. A maradék kapott egy csipet lisztet, 2 dl tejszínt, aprított medvehagymát, sót és borst. Egy rottyantás után félre tettem, majd a maradék reszelt sajtot egy üres serpenyőbe szórtam és tuille-t készítettem. A képen látható mi lett belőle...

2_9.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4716493470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása