Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Grillezett sajt, salátával

2020. október 07. - Erika Stelázsija

Ma ez volt a hűtőben... De meg kell, hogy mutassam ezt a gyönyörű régi, dédi féle tálat is, amiben készítettem. Zománcozott, és csodaszép!
Kettő kisebb lila hagymát , kettő paradicsomot, és egy darab kígyó uborkát felkockáztam, összekevertem egy nagy marék madársalátával. Ráfacsartam egy fél citrom levét, sóztam, borsóztam, meglocsoltam olíva olajjal és a serpenyőben grillezett sajttal tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9816230110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása