Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Az én csirkemell "piccata"- m

2020. július 15. - Erika Stelázsija

Melegben jól esik valami savanykás ízű, frissítő ital vagy étel. Így nagy előnyt élvez az, amiben van egy kis citrom, vagy ecet. Nem mellesleg, nagyon gyorsan elkészíthető, könnyű és egészséges.
A kertből szedtem friss zsenge rozmaringot, kakukkfüvet, zsályát, citromfüvet és nagyon apróra vágtam. Belekevertem 5 evőkanál teljes kiőrlésű lisztbe, amibe szórtam egy kis kanál fokhagyma granulátumot is. Ebbe forgattam bele a felszeletelt, kettő darab csirke mellet, amit aztán 5 dkg vaj és 4 evőkanál olíva olajon megsütöttem, majd félre tettem. Egy fél fej nagyon apróra vágott hagymát, majd két gerezd fokhagymát dinszteltem a maradék zsiradékon, löttyintettem rá egy dl száraz fehéret bort, s hagytam az alkoholt elpárologni. Két kanál kapribogyó és egy dl csirke alaplé következett, majd 5 perces lassú forralás után meglocsoltam egy citrom levével majd nyakon öntöttem még 2 dl tejszínnel. Visszatettem a húsokat, hogy összeérjenek az ízek, kapott még egy kanál vajat, sóztam, ízesítettem még egy kevés borssal és színezett tagliatellevel, illetve bulgurral tálaltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr916004656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása