Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Aranydurbincs, batátával, fekete fokhagymás majonézzel

2021. április 13. - Erika Stelázsija

Kettő darab aranydurbincsot megtisztítottam, besóztam, megszórtam fokhagyma granulátummal. A belsejébe friss babérlevél, friss kapor, petrezselyem, egy szelet hagyma, egy negyed lime és egy szelet vaj került. Hagytam a pulton kicsit pihenni, addig megpucoltam egy nagy batátát és háromszögekre vágtam. Tepsibe tettem, megsóztam, olívaolajjal meglocsoltam, majd ment a 200 fokra előmelegített sütőbe, a közben sütőpapírba becsomagolt kettő hallal együtt. Amíg a sütő dolgozott, egy tojás sárgájából, egy dl olajjal pici mustárral, csipet sóval majonézt készítettem. Két fej fekete fokhagymát megpucoltam, villával összetörtem és aprító gépbe pépesítettem. Ehhez csatlakozott a majonéz, egy evőkanál tejföl, egy fél lime leve és egy csipet bors. Ezzel a különleges ízű majonézzel tálaltam a már addigra megsült aranydurbincsot és a batátát.

durb.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9716498720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása