Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Pisztráng (sütőpapírban sütve), izraeli salátával és muzsdéjjal

2020. július 11. - Erika Stelázsija

Nyár van, meleg, könnyű estebédre vágyom. Van ponty és pisztráng is. Férjem az utóbbit jobban kedveli, így az a nyerő!
3 darabot megtisztítottam a pikkelyeitől, megsóztam, fokhagymával bedörzsöltem, belsejét pedig megpakoltam kaporral, friss babér levéllel, zöldhagyma szárral, citrommal, vajjal, s a hűtőben várakozott egy órát. Addig elkészítettem a salátát (már itt a blogon) és a muzsdéjt; 4 nagy fokhagyma gerezdet présen átnyomtam, elkevertem sóval, piros paprikával, majd nyakon öntöttem fél dl forró vízzel. Túl erős volt, így az így lágyítása érdekében kapott még egy kis kanál tejfölt és egy nyelet olíva olajat. A pisztrángokat kivettem a hűtőből, egy-egy szelet vajat tettem még a tetejükre, egyenként sütőpapírba csomagolva kerültek a tepsibe és előmelegített sütőben 200 fokon, 15 percig sütöttem. Kibontva még megvártam míg egy kicsit megpirultak.
A friss salátával és a mártással rendkívül finom vacsoránk volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6315994456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása