Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Kacsa tepertő, vele sűlt hasáb krumplival, vöröshagymával és fokhagymával, sópehellyel.

Mellette gyöngy hagyma, marinált medvehagyma virág és mini piros paprika.

2021. április 25. - Erika Stelázsija

Kacsa szárnytövekről levágott, két jó maréknyi hájam volt. Kicsivel nagyobb edénybe tűzre tettem sűlni. Amikor már bőven volt rajta zsír, a felét leszedtem, majd a félkész tepertőhöz egy fej vöröshagymát, egy egész fokhagymát és három nagy , hasábokra vágott krumplit tettem. Addig sütöttem, amíg minden megpirult, majd leszűrtem, megszórtam sópehellyel, és még forrón tálaltam.

teper.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr10016510108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása