Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Póréhagyma leves

2019. április 26. - Erika Stelázsija

Egyszer régen, nagyon régen, szilveszterkor sok vendégünk volt, nagyon jól érezték magukat, egyesek túl jól. Nem készültem, így a meglévő hozzávalókból kellett gyorsan valami “ frissítőt” készítenem.
Volt a fagyasztóban egy feldarabolt csirke mellem, gyorsan forrásban lévő sós vízbe tettem, került bele pár szem fekete bors, fél paradicsom és fél paprika. Amíg főtt, kevés olajon megdinszteltem egy nagy póréhagymát, egy nagy csokor petrezselyemmel, majd amikor a hús már puha volt, hozzáadtam. Pár percig főztem, majd behabartam egy kevés tejföllel, melyben elkevertem egy fél citrom levét és két tojás sárgáját. 20 perc és a vendégek örömére már tálalhattam is.

porehagyma_leves.png

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4714721757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása