Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Makadámiai diós, áfonya torta, fehér csokival, hibiszkusszal

2019. április 12. - Erika Stelázsija

Férjem szemét operálták, s miután az áfonya nagyon jót tesz a szemnek, hogy gyorsabban gyógyuljon, sütöttem neki ezt a tortát.

6 tojás fehérjét, csipet sóval, 2-3 csepp citromlével, s 6 evőkanál cukorral kemény habbá vertem, majd hozzáadtam a sárgáját, amivel még egy darabig habosítottam. 4 evőkanál lisztet, egy csipet szódabikarbónát és 2 evőkanál makadámiai diót összekevertem, majd óvatosan a habhoz adagoltam. Sütőpapírral bélelt tortaformában, előmelegített 180 fokos sütőben, 45 percig sütöttem. Egy üveg áfonya lekvárt felmelegítettem, 1 dl áfonya likőrrel, és beletettem 2 db áztatott zselatinlapot. A kihűlt tortát 3 részre vágtam, megkentem a langyos lekvárral, úgy hogy az oldalára is kerüljön. A tetejére gőz fölött felolvasztott, egy kiskanál vajjal elkevert és makadámiai dióval megszórt fehér csokoládé került. Egyszerű, mutatós, nagyon finom torta lett.

makadamiai_dios_afonya_torta_feher_csokival_hibiszkusszal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7114721449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása