Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tejfölös csirkepaprikás, cukkini tócsnival

2019. október 03. - Erika Stelázsija

Tegnapról maradt csirkemell paprikás, a köret viszont elfogyott. De! Találtam a hűtőben egy fél, még használható cukkinit, amit gyorsan lereszeltem és besóztam. Felvertem két tojást, adtam hozzá három evőkanál tönköly lisztet, egy gerezd reszelt fokhagymát, pici sót és a kinyomkodott cukkinit. Közepes serpenyőben, kevés olíva olajon kettő tócsnit sütöttem. Az elsőre mindjárt rászedtem a hús nagyobbik felét, míg a másodikra a maradékot tettem, meglocsolva a sűrű levével és egy kis tejföllel díszítve tálaltam. Nagyon finom volt!

tocsni2.jpg

tocsni1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4515181184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása