Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Mángolfőzelék, tojásvirágokkal

2019. október 04. - Erika Stelázsija

Nagyon szeretjük a spenótot, annak ízét, de a mángold talán könnyebben kezelhető, a nagy levelei miatt szaporább. De ugyanaz! Szedtem a kertben kb. fél kilónyit, nagy leveleit gyorsan megmostam, s blansíroztam egy kis sós vízben, melybe egy csipet szódabikarbónát is tettem. A vízből kivéve, megvagdostam és félre tettem. 5 dkg vajat megolvasztottam, tettem bele két evőkanál fehér tönköly lisztet, világosra pirítottam, majd felengedtem egy dl tejjel, két dl tejszínnel és szép simára kevertem. Reszeltem még bele két gerezd fokhagymát és már jöhetett is a mángold. Egyet rottyant, majd a közben megsütött, rántottából kivágott tojás virágokkal díszítettem.

mangold.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr615181194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása