Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Lasagne, maradékokból, avagy amit a hűtőben találtam

2020. május 03. - Erika Stelázsija

Kevés olíva olajon megdinszteltem egy kis fej vörös hagymát, tettem hozzá kb fél kg darált sertés húst, kb 30 dkg darált csirke mellet, egy nagy kanál oregánót, sót, borst, majorannát, bazsalikomot, három db friss babér levelet s hagytam, hogy puhuljon a hús. Aprítógépbe tettem 30 dkg sonkát, ezt is a ragúhoz adtam, kevertem bele egy üveg finom paradicsom sűritményt, egy doboz kockázott paradicsomot, s hagytam, hogy az ízek összeérjenek. Közben 8 dkg vajból, kevés liszttel, meleg tejjel, sóval, borssal, szerecsendióval finom besamelt készítettem.
Tepsibe raktam egy sor, fagyasztóból kivett tésztát,a ragú egyharmadát rákentem, most lasagne tészta következett, megint a ragú, tészta, ragú, tészta, majd a besamell. Megszórtam reszelt sajttal és miután volt két zacskó mozarella is a lejárat határán, hát azt is rápakoltam. Előmelegített 180 fokos sütőben 30 perc alatt készre sütöttem. Nem hiányzott belőle a marha hús!

l.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3215643408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása