Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Almás pite egyszerűen, gyorsan

Karantén koszt, maradjunk otthon

2020. május 06. - Erika Stelázsija

65 dkg lisztben elmorzsoltam egy egész margarint és egy nagy kanál zsírt. Tettem bele egy marék porcukrot, egy csipet sót, 2 tojást, 2 nagy kanál tejfölt, egy fél citrom levét és egy csomag sütőport. Összegyúrtam, majd ketté osztottam a tésztát. Az egyiket a tepsinek megfelelő nagyságú sütőpapíron kinyújtottam és betettem a tepsibe. Megszórtam pirított kalács morzsával és rápakoltam a felkockázott, cukorral, fahéjjal, kevés őrölt szegfüszeggel megszórt almát. Tetejét beborítottam a kinyújtott tészta másik felével, megkentem egy tojással, megszurkáltam. Előmelegített 200 fokos sütőben, 50 percig sütöttem, majd amikor kihűlt, felvágva tálaltam.

pite.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr815655152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása