Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Halászlé ikrával (Erika módra)

2019. január 17. - Erika Stelázsija

Szeretjük a halakat, így a halászlevet is. Amikor azonban a gyermekeim kicsik voltak, nem mertem passzírozni, féltem, hogy belekerül a szálka. Azóta is így készítem.

Ez most kettő nagy ponty fejből, és annak farkából készült. A törzs képezte a karácsonyi asztal fő fogását.
Hideg vízzel teli fazékba kerültek, kettő darab nagy vöröshagyma, egy paprika, és egy paradicsom társaságában. Amikor elkezdett forrni, megsóztam és két evőkanál piros paprikát szórtam a tetejére. Kb. egy órát főztem, ezután leszűrtem, majd a hagymát, paprikát , paradicsomot a turmixba tettem, ide került az összes, kiszálkázott hal hús és bőr is. Turmixolás után, a léhez öntve, a besózott ikrával együtt 15-20 percig főztem, majd tálaltam.

halaszle_ikraval_erika_modra.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr4514569548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása