Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Turbó marha vadasragu, paprikás gombóccal

2019. február 13. - Erika Stelázsija

Férjem nagyon szereti a vadast, de nem volt kedvem a hagyományos módon elkészíteni.
Unokatesóm mesélte, hogy édesanyja gyakorta készített paprikás gombócot, gondoltam párosítom a ragúval. Sikerült.

60-70 dkg marha combot vastag csíkokra vágtam és forró zsírban hírtelen átsütöttem.
Tálba szedtem, és a maradék zsiradékban lassú tűzön karamellt készítettem, majd felöntöttem vízzel. Amig elolvadt, az aprító gépbe tettem egy nagy fej vörös, 2 gerezd foghagymát, egy szelet szalonnát, egy fej zellert, 4 sárga, 2 fehér répát és egészen pépesre daráltam. Beleöntöttem a karamelles lébe, 4 kanál mustár, egy borssal, boróka bogyóval megrakott fűszertojás, és 6 db babérlevél kíséretében. Visszakerült a hús, és addig főztem míg meg nem puhult. Citromos, tejfeles habarást keszítettem, beforraltam, most sóztam, és már készen is volt! ( nagyon gyorsan készen lett, és semmi pepecs!)turbo_marha_vadasragu_paprikas_gomboccal.jpg

A paprikás gombóc leírása külön !

https://erikastelazsija.blog.hu/2019/02/13/paprikas_gomboc

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6514625304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása