Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Paprikás gombóc

2019. február 13. - Erika Stelázsija

6 darab jó nagy burgonyát megfőztem, meghámoztam, kihűtöttem. Beleütöttem egy tojást, sóztam, egy jó nagy evőkanál házi zsírral (liba zsír jobb lett volna!) és annyi liszttel kevertem össze, hogy megfelelő keménységű tészta legyen. Forrásban lévő sós vízben főztem ki a megformázott gombócokat, amit jó paprikás zsírra szedtem.

Azért írtam le külön a receptet, mert ez önálló ételként is megállja a helyét. Kóstoljátok meg!
Jó étvágyat !

Készítsd el így: Turbó marha vadasragu, paprikás gombóccal.

paprikas_gomboc.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1014625316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása