Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Szeletelt steak piritóson, pirított hagymával

2019. március 27. - Erika Stelázsija

Egy barátom lepett meg két gyönyörű szelet rostélyossal. Bepácoltam sóval, borssal, mustárral és pár napig a hűtőben pihent. Egy este elővettem, vártam, hogy a hús felvegye a konyha hőmérsékletét, hiszen a hús sütését hidegen megkezdeni nem szabad. Addig hagymát pucoltam, és vastag karikákra vágtam, és serpenyőbe tettem, hogy piruljanak. Egy roston sütőt felmelegítettem és a húsokat szépen rápakoltam. 5-5 percig sütöttem mindkét oldalát, majd hagytam kicsit a deszkán zsibbadni.
Pirítóst tettem a tányérra, erre került a felszeletelt hús, rá a pirított hagyma, egy szelet csípős paprika, és a kettévágott koktél paradicsom.
Finom vacsoránk volt!szeletelt_steak_piritoson_piritott_hagymaval.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3814718571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása