Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Medvehagymás pogácsa

2019. március 28. - Erika Stelázsija

Itt a medvehagyma szezon, a kertem tele van vele. Pestó, krémleves, mángold, mártás, már minden volt, próbálkozom egy pogácsával.

Nincs receptem, de majd csak lesz belőle valami!

Megfőztem 3 kis krumplit, megpucoltam, összetörtem.
5 dkg élesztőt langyos tejben, csipet sóval, cukorral megfuttattam. 1 margarint, 2 tojással, 1 kis pohár, tejföllel, 1 pohár kefirrel ( ez volt itthon ), 1 evőkanál sóval, a felaprított medvehagymával ( kb. egy nagy csomag ) és az élesztővel összekevertem, majd annyi finom liszttel amennyit felvett ( kb. 80 dkg) jól kidagasztottam. 40 perc pihentetés közben, háromszor hajtogattam, majd ujjnyira nyújtás után kiszaggattam. Tepsibe téve a tetejét megkentem, 220 fokos sütőben 40 perc alatt pirosra sütöttem. Különlegesen finom lett

medvehagymas_pogacsa.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1614721489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsGyörgy 2019.03.28. 21:15:31

Imádom a medvehagymát!
süti beállítások módosítása