Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Almás pite (találomra)

2019. március 29. - Erika Stelázsija

Vendégek jönnek, egyszerű, gyors desszert kell. Az egyik receptem nehezen nyújtható, de nagyon finom, a másiknak puha lesz a tésztája..., és zsírral szeretném... Majd ahogy én gondolom...
Így a hozzávalók csak megközelítő adatok.
Kb. 1/2 kiló lisztet, egy csipet sót, egy kevés eritritet, egy csomag sütőport, egy vaniliás cukrot, 3 evőkanál zsírt, 4 evőkanál tejfölt, egy tojást és egy sárgáját összegyúrtam, s ment a hűtőbe pihenni.
Addig egy nagy tál almát megpucoltam, felaprítottam, megszórtam egy kevés eritrittel, sok fahéjjal és egy nagy marék pirított kalács morzsával. ( a maradék kalácsot mindig megpiritom, ledarálom, sok mindenhez felhasználható! )
A tésztát kettőbe vágtam, nyújtottam. Egyik fele alulra, másik a tetejére, közé az alma. Tojással megkenve, majd megszurkálva, előmelegített 180 fokos sütőben 45 percig sütöttem. Nagyon finom lett!
A tészta könnyen nyújtható, az almát nem reszeltem, nem dinszteltem...próbáljátok ki!

almas_pite_talalomra.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr5314711583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása