Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Karalábéleves

2019. március 29. - Erika Stelázsija

Nagyon egyszerű, gyors, könnyű levest kért a család.
A karalábét és egy fél fej vöröshagymát, felkockáztam, petrezselymet felaprítottam, egy kis vaj + olívaolaj keverékén megdinszteltem, megszórtam egy pici liszttel, majd vízzel felengedtem. Só, bors, amikor felforrt, krémsajtból, egy tojásból, pici sóval és egy evőkanál durum liszttel tésztát készítettem, és apró galuskákat szaggattam bele. Hőkiegyenlítés után egy kevés tejföllel behabartam és kész!

karalabeleves.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6714725131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása