Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Reggelire rántotta, sült paradicsomkoszorúban

2019. október 21. - Erika Stelázsija

Végre van időm reggelit készíteni, szeretem a rántottát, hát gyorsan feltörtem, majd egy kicsit felvertem és megsóztam két tojást. Na de, hogy ne legyen szokványos, és valami zöldség is legyen a reggeli én, a felmelegedett olíva olajos serpenyőt körbe raktam, héjától megszabadított, harmadolt paradicsom cikkekkel, két percig sütöttem, majd a közepébe borítottam a tojást. Óvatosan, hogy a koszorú megmaradjon, kettőt kevertem rajta, majd jóízűen elfogyasztottam egy csípős paprika társaságában.

img_2226_2.jpg

img_2227.jpg

img_2228.jpg

img_2229.jpg

img_2232.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2015226930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása