Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Lecsókrémleves, tojás nélküli tejfeles gombóccal

2020. január 18. - Erika Stelázsija

Friss kísérletem eredménye, ez is az őt perces levesek közé tartozik és nagyon finom. Ez a téli változat, mert a nyáron eltett kész lecsóból készült. Egy üveget beleborítottam a lábasba, merülő turmix géppel pépesítettem, majd kapott még két evőkanál tejfölt, két dl vizet, csipet sót és cukrot, még egy keverés, majd egy rottyantás és készen volt. A gombóc szintén friss kísérlet eredménye; 3 nagy evőkanál tejfölt, 4 evőkanál durumlisztet, csipet sót és egy csipet szódabikarbónát jól kikevertem, majd a gyöngyöző vízbe, gombóckákat formázva a kanállal, beletettem.
Kb. öt percig főztem, addig készítettem egy kis kolbászmorzsát, és a levessel együtt tálaltam.

img_4234.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3815413570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Broad 2020.01.20. 06:40:55

A cím: Lecsókrémleves, tojás nélküli tejfeles gombóccal. a receptben a gombóc: 3 nagy evőkanál lisztet, 4 evőkanál durumlisztet, csipet sót és egy csipet szódabikarbónát jól kikevertem. Hol a tejfeles gombóc? Valami el lett írva.
süti beállítások módosítása