Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Túróhabos kosárkák, váratlan vendégeknek

2020. január 23. - Erika Stelázsija

Csöngetnek, kedves vendégek, de nem vártunk senkit. Ebéd még maradt, de desszert nem készült. Mit csinál az ember lánya...összerakja azt, amit a hűtőben talál.
Leveles tésztát nagyobb kockára vágtam, muffin sütőbe tömködtem és 180 fokon addig sütöttem, míg piros nem lett.
Fél kg túrót szitán áttörtem, kevés cukorral, citromhéjjal, vaniliás cukorral ízesítettem. 25 dkg mascarponét egy tojással jó habosra kevertem és vegyítettem a túróval, majd a már kihűlt kosárkákba töltöttem. Kész tejszínhabot nyomtam rájuk, nektarin darabokkal és karamell sziruppal díszítettem, és már kínáltam is is.

habosimg_3045.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr415420796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása