Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Kukorica leves, petrezselymes tojással

Karantén koszt, maradjunk otthon

2020. március 24. - Erika Stelázsija

Öt perces leves.
Két liter vizet felforraltam kevés sóval, házi vegetával , majd beletettem egy 45 dkg-os mirelit kukoricát. Amíg megfőtt, 4 tojás sárgáját kikevertem 2 dl tejszínnel, majd a már kész levesbe kevertem, a hőkiegyenlítés után! Vigyázni kell, hogy ne forrjon a leves, mert különben összekapja!
A tojás fehérjét kivajazott tányérba tettem, megsóztam és megszórtam aprított petrezselyemmel. Mikróba került 2 percre, majd felkockázva a levesbe tettem és már tálaltam is.
Természetesen konzervből is elkészíthető, még gyorsabb!

kukorica.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3915549188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása