Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Rizottó fekete rizsből, garnélával

Fekete tenger, karanténban a garnélával

2020. április 14. - Erika Stelázsija

25 dkg fekete rizst jó alaposan megmostam, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, majd félre tettem . Fél óra múlva, egy kisebb fej vöröshagymát, kockára vágva, három evőkanál olíva olajon megfuttattam és hozzáadtam a lecsurgatott rizst. Másfél dl száraz fehér bor és kettő dl húsleves alap fokozatos hozzá adása mellett ,kevergetve főztem. Kb. 30-35 perc után, bele kevertem 8 dkg vajat és egy marék reszelt parmezánt.
Amíg a rizs készült, 5 dkg vajat és két evőkanál olíva olajat felmelegítettem, nyomtam bele két nagy gerezd fokhagymát és aprítottam bele egy csokor megmosott petrezselymet, majd sót és borst is kapott. Rövid dő után a rák is csatlakozott, de mindössze 5 percre, s már kevertem is össze a kész rizzsel. Szereti a citromot, így tálaláskor azzal díszítettem!

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2815600374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása