Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sous vide csülök, hagymás krumplival

2020. április 27. - Erika Stelázsija

A sózott csülköt egy napig, 70 fokon szuvidáltam, bors, babérlevél és egy kis fej vörös hagyma társaságában, majd 2 kg hasábokra vágott krumplit és őt nagy vörös hagymát felszeleteltem, megsózva jól összekevertem, cserépedénybe tettem, közepére ültettem a csülköt és előmelegített 180 fokos sütőbe toltam. Fél óra múlva megkentem a csülköt egy kis juharszirup, méz, szója és balzsamecet krém keverékével, majd még 40 percig sütöttem.

img_5669.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr1415643390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása