Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Zsebes padlizsán

2020. június 13. - Erika Stelázsija

Nem volt időm ebédet főzni, gyorsan körülnéztem, mi van itthon. Találtam két padlizsánt, így ebből kreáltam ezt az egyszerű, gyors, diétás, nagyon finom vacsorát.
Megmostam a két padlizsánt, két nagy paradicsomot, egy fej vörös hagymát. A padlizsán végeit levágtam, bevagdostam úgy, hogy a héj allul egybe maradjon. Felszeleteltem a paradicsomot és a hagymát, a szeletelt sajtot pedig háromszögekre vágtam. ( nem lapka sajtot ). A padlizsánszeletek közé kevés sót szórtam, majd beletettem egy-egy szelet hagymát, paradicsomot és sajtot.
Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és előmelegített 180 fokos sütőben, légkeveréssel 20 percig sütöttem, majd kivéve megszórtam még egy adag reszelt trappista sajttal is. Veresi koktél paradicsommal tálaltam, ami ellensúlyozta a forró padlizsánt és édességével kiemelte annak ízét.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3815807094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása