Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sztrapacska Erika módra

2019. február 13. - Erika Stelázsija

Éhség, kevés az idő, gyors megoldás kell. Krumpli mindig van itthon, juhtúró, szalonna is akad... na gyorsan!
Nagy lábas vizet tettem a tűzre, megsóztam.
Megpucoltam a krumplit,beledobtam az aprítógépbe (tudom, hogy reszelni kellene, de arra most nincs idő), két nyomás és kész. Tálba borítottam, beleütöttem egy tojást, sóztam és annyi liszttel kevertem bele, hogy galuska állagú tésztát kapjak.
A szalonnát apró kockára vágtam, megpirítottam. A zsírjával kikentem egy cserép edényt, ebbe jön majd a galuska.
Közben a víz felforrt, elővettem egy nyeles deszkát és a tészta felét késsel bele- szaggattam. Feljött a víz tetejére, a zsírozott tálba szedtem, rákentem a fele juhtúrót, majd a másik adag kifőtt galuska került rá. Újra a juhtúró, majd meglocsoltam bőven tejföllel és megszórtam a pirított szalonnával.
200 fokra előmelegített sütőben 40 percig sütöttem. A pirosra sült krumplis galuska valami Isteni!sztrapacska_erika_modra.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6114625264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása