Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Rakott cukkini

2019. február 17. - Erika Stelázsija

Fogyózni kéne. Valami zöldséget főznék.
Veszek 5 kis cukkinit, 60 dkg darált pulyka mellet,2 csomag kaprot, 3 paradicsomot, egy tejfölt. Bulgur mindig van otthon.rakott_cukkini_1.jpg

A cukkiniket megmostam,felszeleteltem és a felét egy kis olívaolajjal kikent tepsibe tettem. Sóztam borsóztam.
A húst összekevertem sóval, borssal, fél dl vízzel,egy marék bulgurral, egy apróra vágott vörös hagymával, két gerezd reszelt fokhagymával
és három nagyon apróra vágott zeller szárral (nem angol, magyar zeller szárral, mert feleslegessé vált és ezt a száraz húst valamivel lazítani kell). Rásimítottam a cukkinire, s betakartam a maradékkal.
3 evőkanál olajon 1 evőkanál lisztet megfuttattam, belevágtam a két csomag kaprot, felengedtem kevés hideg vízzel majd elkevertem benne a tejfölt. Só, bors, rá a cukkinire, díszítésnek paradicsom karikára vágva.
Előmelegített sütő, 190 fok 30-40 perc.
Nagyon finom lett!rakott_cukkini_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr3414608684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása