Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Padlizsán fasírt, roseibni, fokhagymás joghurttal

2019. február 18. - Erika Stelázsija

Időnként meg kell nézni a hűtőszekrényt, mi van "elfekvőben".
Találtam 4-5 bébi padlizsánt, mely még Albániából jött, valamit kezdenem kellett vele. Így készült a vacsi.

Tehát az Albániában vásárolt (kb. 50-60 dkg) padlizsánokat reggel meghámoztam, felkockáztam és sós vízbe beáztattam.
Délután kinyomkodtam és aprító gépbe tettem, de csak két "nyomásra", nehogy pépes legyen. Ugyanebben a gépben felaprítottam egy nagy gerezd foghagymát, egy kis vöröshagymát, egy szem pici burgonyát és egy szelet kenyér belét.
Összekevertem kevés liszttel, sóval, borssal és két tojással.

Amíg pihent 5 db burgonyát meghámoztam, megmostam, szeletelőn felvágtam, majd az előre felforrósított kb. 25 dkg kókusz olajban megpirítottam.
Ezután kanállal beletettem a padlizsánt, kicsit megnyomkodtam és gyorsan megsütöttem.
A joghurtba foghagymát reszeltem, megsóztam és már tálaltam is.padlizsan_fasirt_roseibni_fokhagymas_joghurttal.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr9014608688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása