Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Tojássaláta másképpen

2019. február 21. - Erika Stelázsija

Unokatesómmal beszélek telefonon, aki azt mondja, hogy sült hagymát meg ketchupot tesz a tojás salátába. Na ezt kipróbálom!
Gyorsan feltettem 6 tojást főni.Egy nagy fej vöröshagymát kockára vágtam,forró olajban pirosra sütöttem, majd szűrőbe téve hagytam lecsepegni.Apró kockára vágtam a főtt tojásokat, és kb. egy maréknyi barna görög olívabogyót.Majonézt készítettem egy tojásból, 1 dl olajból, sóztam, borsoztam és kb. 2-3 evőkanál ketchupot tettem bele, utána mindent belekevertem. Kevés zöldhagyma karikával díszítettem.ef8d547b-f86e-41c3-9411-c7e92ab6856b.jpegNagyon finom, különleges ízt ad neki a pirított hagyma. Azt hiszem más salátába is kipróbálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7814608698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása