Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Levesbetét a leves tetején

2019. február 22. - Erika Stelázsija

Friss házi csirkét kaptam Hanusné Malata Erzsikétől. Rántott csirke lesz belőle, de az aprólék jó lesz egy kis levesnek.
Annak rendje és módja szerint fel is tettem főni a levest, de gondoltam meglepem a férjem mire hazaér és töltelék betétet készítek hozzá, örülni fog neki.
Szerencsen Kiss Lajosné, Éva barátnőmtől tanultam.
Zsemlém nem volt, így kenyeret áztattam a vízben. Megdinszteltem egy jó nagy fej vöröshagymát, rádobtam 3 darab felaprított gombát és egy nagy csokor aprított petrezselymet. A végén tettem bele az apró kockára vágott csirkemájat és a 3 db tojást. Sóztam, jól megborsóztam és folpackba tekerve a leves tetejére tettem. Félidőben megfordítottam. Most várom, hogy készen legyen. Felszeletelve a leves mellé tálalom!levesbetet_a_leves_tetejen.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr514625282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása