Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Sajtos cukkini

2019. február 25. - Erika Stelázsija

Valami hús nélkülit kellene ma főzni! Így találtam ki ezt az egyszerű, gyors ebédet.

Felkockáztam a cukkinit, picit besóztam. Míg állt, nagy kockára vágtam a vörös hagymát és egy kis olíva olajon megdinszteltem. Rádobtam a cukkinit, és együtt pároltam 8-10 percig. Betakartam paradicsom karíkákkal és trapista sajt szeletekkel. Fedő tettem rá, majd 5 perc múlva az olvadásban lévő sajt szeletek közé lyukacskákat fúrtam, és ráöntöttem a felvert, sózott, három tojást. Ismét lefedtem és alacsony hőfokon addig sütöttem míg a tojás megdermedt.sajtos_cukkini.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr914625356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása