Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Csirkemell rokfort mártással, baconba tekert spárgával, petrezselymes krumplival.

2019. március 10. - Erika Stelázsija

Utazunk! Nem maradhat a hűtőben semmi!
Gyorsan el kell tüntetni mindent.
Így készült:
A krumplit előfőztem , megpucoltam, megpirítottam sóztam és megszórtam sok petrezselyemmel.
A csirkemellet sóztam,borsoztam,édes mustárral megkentem, és tálalás előtt hirtelen kisütöttem.
A spárgát citromos,cukros,sós vízben blansíroztam, majd rögtön lehűtöttem. Baconba csavarva, sütőpapírral bélelt tepsiben pirosra sütöttem.
Diónyi vajon megfuttattam egy teáskanálnyi lisztet, felengedtem kb. egy dl tejjel, jól kikevertem , beletettem egy doboz főző tejszínt és az összemorzsolt rokfortot. Addig kevertem a habverővel míg sima nem lett. Fűszer nem kell hozzá, hiszen a sajt nagyon intenzív ízű!
Jó étvágyat!csirkemell_rokfort_martassal_baconba_tekert_spargaval_petrezselymes_krumplival.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2014679712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása