Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Megyes pite, egészségesebben

2019. március 14. - Erika Stelázsija

Ismét egy “ újragondolt “ recept, mert a család hiányolta az édességet.
Száraz és a nedves hozzávalók összekeverése, és már mehet is a sütőbe!

Száraz:
24 dkg teljes kiőrlésű liszt, 8 dkg eritrit, csipet só,fél csomag sütőpor, egy csipet szódabikarbóna.

Vizes: felmelegítve egy bögre langyos tej, ( fele víz ).
Amíg kimértem, majd összekevertem a két komponenst, lecsepegett egy üveg meggy befőtt a szűrőben.
Sütőpapírral bélelt tepsibe öntöttem a tésztát, beledobáltam a teljes kiőrlésű lisztben megforgatott meggyet, megszórtam fahéjjal, kevés eritrittel, és előmelegített 190 fokos sütőben 30 perc alatt készre sütöttem. Nagy sikere volt...megyes_pite.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr6114679728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása