Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Csirkecomb filé injekcióval

2019. március 16. - Erika Stelázsija

Szülinapra készülünk, valami nem szokványosat szeretnék
...
csirke felső comb filét előző nap beáztattam fokhagymás joghurtba, majd sütőpapírral bélelt tepsibe tettem, megkentem tejföllel, megszórtam reszelt sajttal. Paradicsom karika a tetejére, a zöld levélkék pestós sajtból készültek. Fólia, 180 fok , 50 perc, majd fólia nélkül 15 perc.
Miután elfelejtettem megsózni, kevés levet leöntöttem a fólia levételekor, leszűrtem, jól megsóztam, majd a húsba fecskendővel került bejuttatásra.
Jól sikerült!csirkecomb_file_injekcioval.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr2714679744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása