Ételek, receptek, finomságok, ötletek.

Erika stelázsija

Erika stelázsija

Gerslis brokkoli

2019. március 17. - Erika Stelázsija

Utazunk, hűtő takarítás. Van egy brokkolim, gersli, nyitott tejszín, maradék sajtok. Lassan összeáll.


Kivajazott cserépedénybe raktam a főtt gerslit, a blansírozott brokkoli szárát szeletelve rápakoltam, a rózsákat pedig a tetejére. Összekevertem a maradék tejfölt, tejszínt, 2 tojást, a megreszelt maradék sajtokat, picit megsóztam, borsoztam és nyakon öntöttem vele a rakást.
Előmelegített sütőbe toltam, 180 fokra, 20 percre.
Különlegesen finom volt, és diétás is!
Próbáljátok ki !gerslis_brokkoli.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://erikastelazsija.blog.hu/api/trackback/id/tr7814679746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása